Włoska propozycja Pagani Zonda Revolucion

Kolejną propozycją jest model wywodzący się z włoskiej produkcji Pagani seria Zonda. Samochód ten produkowany był już o wiele wcześniej, jednak jego najdroższy egzemplarz Pagani Zonda Revolucion ujrzał światło dzienne dopiero w dwutysięcznym trzynastym roku.

Bardzo szybko jednak zniknął z oferty, bowiem liczba wyprodukowanych egzemplarzy liczyła zaledwie pięć samochodów. Dlatego nie dziwi fakt, że szybko się sprzedały.

Nawet nie straszna była kwota, jaką przyszło zapłacić nowym właścicielom w postaci trzech milionów dolarów. Niestety Zonda Revolucion ma jeden znaczący minus.

Choć jej maksymalna moc, która umożliwia osiągnięcie czterystu kilometrów na godzinę jest niewątpliwie zaletą. Jednak nie ma takich dróg, które pozwoliłyby na bezpieczne poruszanie się tym cackiem.

Dlatego, też właściciele tego pojazdu muszą ograniczyć się do jazdy jedynie na zamkniętych torach, co już nie należy do przyjemnych doświadczeń dla miłośników ekstremalnej jazdy w ruchu ulicznym.